הנחיות שימוש באתר

גלישה והרשמה:

 כדי לרכוש פריטים באתר כל שיש לעשות הוא לשוטט בקטגוריות השונות ולהוסיף לסל את הפריטים בהם חשקה נפשך. כשסיימת, פתח/י חשבון אישי עם שם וסיסמה, שישמש אותך להנאה מהטבות שונות שאנחנו מחלקים וקבלת עדכונים שווים לתיבת המייל. פתיחת החשבון היא תהליך קל ונוח: יש ללחוץ על ‘הצטרפות’ בפינה השמאלית העליונה, להזין כתובת מייל, לבחור סיסמה, וזהו – נרשמת. מיד ייווצר עבורך דף אישי, ‘החשבון שלי’, שבו אפשר לעדכן את הפרטים שלך, לעקוב אחר מצב ההזמנות, לגשת להיסטוריית הפריטים שרכשת ולכל מה שנוגע לפעולות שביצעת בעבר באתר. בכל שאלה הנוגעת לאתר, לפריטים המופיעים בו או לבירורים אחרים – ניתן לפנות אלינו באמצעות מייל לשירות הלקוחות support@coverme.com

שינוי ושחזור סיסמה:

תוכל/י לעדכן את הסיסמה שלך בעמוד ‘החשבון שלי’, ושם גם תוכל/י לשנות אותה במקרה ששכחת. במקרה כזה, תועברי לעמוד חדש בו תתבקש/י למלא את כתובת המייל שאיתה נרשמת. הסיסמה החדשה תישלח אלייך לשם.

עדכון או הוספת כתובת:

תוכל/י לשנות את פרטי החיוב או את פרטי כתובת המשלוח שלך בעמוד ‘החשבון שלי’, באמצעות כפתור ‘עריכת כתובת’.

תשלום ואבטחה:

לאחר שיסגר הסכם עם חברת הסליקה ניתן יהיה לרשום את תנאי הסליקה ואיך

אוהבים אתכם!

20 ש"ח הנחה

לקניה הראשונה שלכם
עם קוד קופון "חדש20"

בקנייה מעל 100 ש"ח

דילוג לתוכן