משלוח חינם ברכישה מעל 249 ש”ח

תקנון

שימו לב: קופונים אינם תקפים ברכישת קופסאות הפתעה של משפיענים.

תקנון
א) הוראות כלליות:
1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם לכל התקשרות מכל סוג שהיא
בין הצדדים עם חברת COVER ME..
2. האתר משמש כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים שונים כגון: קופסאות הפתעה שונות,
כרטיסים להופעות, מסעות וכו כפי שמפורט באתר (להלן:המוצרים). האתר בבעלות החברה ומנוהל על ידה.
3. האתר ו/או החברה ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי
או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר .
4. לכל שאלה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לחברה בדוא”ל: : [email protected]
5. תקנון זה הינו הבסיס המשפטי להזמנות ולגלישה באתר, והוא בלבד מסדיר את היחסים בין
החברה לבין הגולש באתר ו/או המזמין דרך האתר.
6. כל לקוח המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר כי עם ביצוע הפעולה הוא קרא תקנון
זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה
ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל
הקשור להוראות והתנאים המפורטים בתקנון זה.
7. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם לפי שיקול דעתה
הבלעדי.
8. מחירי המוצרים כוללים מע״מ לפי שיעורו בחוק במועד ביצוע ההזמנה.
9. רישומי המחשב של החברה, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר, יהוו ראיה לכאורה
לנכונות הפעולות.
10. תמונות המוצרים המוצגות באתר נועדו להמחשה בלבד ואינן מחייבות את הנהלת האתר.
החברה תפעל כמיטב יכולתה להציג באתר תמונות מדויקות ככל האפשר.
11. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל דגמי המוצרים והחבילות, אשר
תמונותיהם מופיעות באתר.
12. החברה עושה כמיטב יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק
ביותר. עם זאת יובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות, והחברה לא
תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
13. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים
מע״מ, אם הוא חל, וכן כוללים דמי “משלוח בסיסי”, אך אינם כוללים דמי משלוח “בוקס” או
“דור-טו-דור”.

14. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת.
המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה
(הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים טרם השלמת תהליך
ההזמנה, יחויב המזמין לפי המחירים המעודכנים.
15. הנהלת האתר רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר,
לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט, והיא רשאית בכל עת להפסיק מבצעים,
הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
16. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב
או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם
חלים על השימוש באתר בין באמצעות רשת האינטרנט, ובין באמצעות כל רשת או אמצעי
תקשורת אחרים.
17. בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות
הסל הנטוש, באמצעות שליחת הודעת דוא”ל לכתובת שהוזנה. 
ב) הגדרות:
בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:
1. החברה: קאברמי אונליין בע”מ , ח.פ. 516145315 (להלן: “החברה”), היושבת בכתובת בן
צבי 85, בניין פנורמה ת”א. טלפון: 03-6228811.
2. האתר: אתר האינטרנט www.coverme.co.il.
3. המזמין: משתמש שביצע הזמנה/רכישה באמצעות האתר.
4. המוצרים: המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
6. שליח עד הבית: משלוח ישיר לבית הלקוח באמצעות שליח (עד 5 ימי עסקים, ועד 7 ימי
עסקים לישובים מרוחקים).
7. זמן אספקת הסחורה: יום אספקת הסחורה הוא היום שבו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש
ע״י המזמין.
8. כתובת למשלוח דואר: הכתובת שציין המזמין ככתובת למשלוח הזמנות.
9. המועד המבוקש לאספקת הסחורה: המועד שציין המזמין כמועד שבו הוא מעדיף שתסופק לו
הסחורה.
10. יום ביצוע ההזמנה: היום שבו אישרה חברת האשראי את העסקה אותה ביצע המזמין.
11. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

12. השימוש בלשון זכר ויחיד בתנאים אלה נעשה מטעמי נוחיות והוא מתייחס לשני המינים,
לרבים, וכן לתאגידים ולגופים משפטיים אחרים באופן שווה.  
ג) ביצוע הזמנות דרך האתר:
1. האתר משמש לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בו
בני 18 ומעלה, בעלי תא דוא”ל ברשת האינטרנט בישראל ובעלי כתובת מגורים בישראל,
אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
2. תנאי מוקדם לתוקף העסקה הוא קבלת אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגבייה.
3. גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל
ולנהוג עפ”י הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש
לא לעשות כל שימוש באתר.
4. מחיר במוצר כולל מע”מ כשיעורו בחוק ביום ביצוע העסקה, אלא אם צוין מפורשות אחרת .
5. במכירה רגילה מוצעת למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה
יתבצע ע בתנאים הבאים :
א.   החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע
למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש. המכירה הינה עד גמר המלאי.
ב.    לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל”עגלת הקניות” ימשיך הקונה בעמוד “עגלת
הקניות” ל”אישור קנייה”, ושם ימלא את פרטיו המלאים, ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה
האינטרנטי.
ד)  מדיניות החלפת מוצר:
1. החלפת מוצר באמצעות חשבונית תתאפשר תוך 14 ימים בלבד. החזר כספי יינתן כחוק תוך
7 ימי עסקים, מעל סכום קנייה של 50 ₪. החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח.
2. הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
3. החלפת פריט יהיה בשווה ערכו בעת ההחלפה.
4. לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או קופסא, ניתן להחליף את כל
המארז/קופסא, כל עומדת תנאים האמורים מטה.
5. לא ניתן להחליף/להחזיר מתנת רכישה (קופסת מוצרים, דוגמית, מוצרים בגודל מלא, מוצר
בגודל מיוחד וכו
6. לא ניתן להחליף פריטים שנעשו בהם שימוש, פריטים שנפגמו, פריטים שמגיעים ללא
תווית/אריזה מקורית, פריטים שיוצרו בהתאמה אישית.

7. יש לוודא כי הפריט המוחזר סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל
שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של
המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. פריטים שלא יעמדו בתנאים האמורים, לא יוחלפו.
תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות החלפה של החברה.
8. במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (קופסא/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק
מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את כל ההטבות יחד עם המוצרים
על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבות, תזוכה בניכוי 50% משווי
ההזמנה.

ה) ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:
1. ככלל המזמין רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-
1981 (להלן: “החוק”) 
2. ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר. הביטול ייעשה אך ורק בהודעה
שתישלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעותבאמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החברה או
באמצעות שיחה עם נציגת שירות לקוחות, בכתובת שצוינה בסעיף א(4) לעיל.:
1. במשלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת [email protected] ;
2. במוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-6228811, בזמני הפעילות המפורטים באתר;
3. באתר בדף – …
3. בהודעת הביטול, יציין הלקוח את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר
ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).

4. במקרה של ביטול העסקה, יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא יותר מ-100 ₪, בהתאם
להוראות החוק.
5. במקרה של רכישת מוצר מסוג שירותי תיירות (הופעה, נופש, הארחה וכו) כהגדרתם
בחוק, הביטול יתאפשר תוך 14 ימים, רק בתנאי שביטול העסקה לא ייעשה בתוך 7
ימים שאינם ימי מנוחה קודם לקבלת השירות.
6. הלקוח יחויב בעמלת סליקה בסך של  בעסקת אשראי ובניכוי דמי משלוח בגובה
₪ ככל שהמוצר נשלח ללקוח, שנגבתה מידי החברה בגין המוצר המוחזר.
7. לא ניתן לבטל עסקה בשווי של מתחת ל 50 שקלים.

9. המוצרים המוחזרים, נדרשים להיות סגורים הרמטית כפי שהתקבלו ושלמים. פתיחה
ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף
היד נחשבת כשימוש. פריטים שלא יעמדו בתנאים האמורים, לא יוחזרו. תנאים אלו תקפים
לכל אחת מאופציות ההחזרה של החברה.
10. לא ניתן להחזיר פריטים שנעשו בהם שימוש, פריטים שנפגמו או נזקו, פריטים שמגיעים ללא
תווית/אריזה מקורית, פריטים שיוצרו בהתאמה אישית.11. מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה מפורטים בחוק באתר:
  http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
12. לא ניתן להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או קופסא, ניתן להחזיר את כל המארז/קופסא וכן
מתנת הרכישה שהתקבלה, ככל שעומדים בכל התנאים שלעיל.
13. לא ניתן להחזיר/ להחליף את מתנת רכישה (קופסת מוצרים, דוגמית, מוצרים בגודל מלא,
מוצר בגודל מיוחד וכו').
14. ביטול עסקה על–ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים
ממועד ביצוע העסקה, ועד 7 ימי עסקים לפני מועד האירוע שבגינו התבצעה העסקה –
ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין בעלת האתר (כולל שיחה
באמצעות תקשורת אלקטרונית). בעלת האתר ו/או מי מטעמה תהא רשאית לבקש מהרוכש
להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש;
15. בביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה או הפרה אחרת של תנאי העסקה – תהא בעלת
האתר רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הכרטיס או 100 ₪, לפי
הנמוך ביניהם;

16. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.
17. אובדן כרטיס כניסה לאירוע, לרבות: נופש וכו, לא יזכה את בעליו בהחזר כספי או לחילופין
באפשרות כניסה אליו. לעניין זה, יודגש למען הסר ספק, כי בקשה לשינוי תאריך ו/או שינוי
מקום ישיבה ו/או עמידה ו/או מופע ע“י המזמין, תחשב כבקשה לביטול ההזמנה המקורית
ופתיחת הזמנה חדשה. ביטול ההזמנה המקורית תעשה רק בהתאם לתנאים שפורטו לעיל.
18. החברה תהא רשאית לבטל כל עסקה שנעשתה אם יש לה יסוד סביר להניח כי זאת נעשתה
תוך כדי הטעיה ו/או שימוש לרעה ו/או ניצול ו/או בזדון ו/או לשם פגיעה בבעלת האתר ו/או
בכל מאן דהוא ו/או בניסיון לכל אחד מאלה ו/או בכל אופן אחר הנוגד את התקנון ו/או את
הדין ו/או בכל אופן העלול לגרום לנזק מכל מין וסוג שהוא לבעלת האתר ו/או לכל מאן
דהוא. ביטלה בעלת האתר עסקה כאמור, תודיע למשתמש על ביטול העסקה ו/או על אי
ביצועה כלל.
19. החברה תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, בין היתר, במקרים הבאים:
1) במקרה שנפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר הכרטיס ובין אם בתיאורו, לא תחייב
טעות זאת את החברה.
2) אם חלה טעות בהדפסה ו/או בפרטי הכרטיס ו/או בתנאי המכירה ו/או במקרה של
טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים על ידי המשתמש.
3) אם ארעה תקלה בתקשורת אשר גרמה לשיבוש כלשהו בביצוע העסקה.
4) במקרה של אירוע כוח עליון המונע את המשך המכירה ו/או את המשך ביצוע
ההזמנה באתר ו/או את אספקת הכרטיסים.
5) אם יתברר לחברה כי העסקה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או צד
ג‘ כלשהו ו/או שהמשתמש ו/או צד ג‘ כלשהו מתכוונים לבצע פעילות בלתי חוקית
במהלך ביצוע העסקה, החברה תהיה רשאית למנוע מהמשתמש לבצע את העסקה.
6) אם יש לחברה יסוד סביר להניח כי זאת נעשתה תוך כדי הטעיה ו/או שימוש לרעה
ו/או ניצול ו/או בזדון ו/או לשם פגיעה בבעלת האתר ו/או בכל מאן דהוא ו/או בניסיון
לכל אחד מאלה ו/או בכל אופן אחר הנוגד את התקנון ו/או את הדין ו/או בכל אופן
העלול לגרום לנזק מכל מין וסוג שהוא לבעלת האתר ו/או לכל מאן דהוא.
7) בכל אחד מהמקרים המצוינים לעיל, החברה תודיע למשתמש על ביטול העסקה ו/או
על אי ביצועה כלל, וזכאות המשתמש לקבלת החזר תהיה בכפוף ובהתאם להוראות
הדין.

20. במידה ובוטל האירוע שאליו רכש הרוכש כרטיסים באמצעות האתר מכל סיבה שהיא, יהא
מחזיק הכרטיס זכאי לקבל החזר בגובה התשלום ששילם בגין מחיר הכרטיס לחברה.
21. במידה ומועד המופע יידחה למועד אחר יהא הכרטיס שבידי המחזיק תקף למועד המופע
החדש בכפוף להודעה שתימסר ע“י החברה, ובהסכמתו של מחזיק הכרטיס. ככל ומחזיק

הכרטיס לא יהיה מעוניין במועד החדש, הוא יהיה רשאי לבטל את העסקה לקבל החזר
בגובה התשלום ששילם בגין מחיר הכרטיס.

ו)  אספקת המוצרים:
1. החברה תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי המזמין בדף
ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת,
ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
2. החברה ו/או האתר לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
א.    כוח עליון, לרבות מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע וכיו”ב.
ב.     שביתה אצל החברות העוסקות בהובלת המוצרים.
3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים
קרי, ימים א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג. בנוסף, החברה שומרת לעצמה ימי
טיפול ואריזה במשלוח טרם יציאתו ליעדו (עד שבעה ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה).
4. מרגע קבלת הודעת ה-SMS מחברת השליחויות, ייספרו ימי העסקים המצוינים לעיל.
5. החברה תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים בזמן המינימלי ללקוח, ותעמוד לרשותו
בסיוע ובאיתור החבילה במקרים חריגים.  

ז) דמי משלוח:
1. דמי המשלוח ב”משלוח רגיל”, כלולים  במחיר המוצר. אם ברצון הלקוח לשדרג את סוג
המשלוח, הוא יציין זאת בעמוד “עגלת הקניות”, שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, ומחיר
זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.
2. במכירה בתשלומים, רשאית החברה ו/או האתר לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
ח) זכויות יוצרים:
1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הם
רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת
המוצרים, תיאור ועיצוב המוצרים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.

2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני
מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב המוצרים, תמונות המוצרים וכיו”ב, בלא קבלת רשות
החברה מראש ובכתב.
3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים
המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמת הנהלת האתר מראש
ובכתב.
4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו,
בלא לקבל את הסכמת הנהלת האתר מראש ובכתב, ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם
תינתן).
5. השם  coverme וכן כתובת האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לאו), הם כולם
רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
6. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות
המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, יהיו סימני מסחר אלה רכושן של אותן חברות
ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
7. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות
גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הם
בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.
8. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
9. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך
האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל
מטרה אחרת.
10. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או
פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם, ובפרט
פרסומות ותכנים מסחריים.
ט) מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר:
1. החברה מכירה בחשיבות השמירה על פרטיותם של המשתמשים באתר האינטרנט אותו היא
מפעילה ומנהלת (להלן: האתר”). השימוש שלך באתר ו/או רישומך לשירותים באתר
ו/או ביצוע רכישה על ידך באתר מהווים את הסכמתך לכל שימוש אשר ייעשה במידע
שייאסף אודותיך כמפורט בתנאי מדיניות הפרטיות להלן.
י) מאגרי מידע:

1. המידע אשר תמסור בעת הרכישה באתר, וכן כל מידע אשר ייאסף אודותיך בקשר להזמנות
שביצעת ו/או למוצרים שרכשת ו/או כל שימוש אחר שנעשה על ידך באתר, יישמרו במאגרי
המידע של השירות. השירות יעשה שימוש במידע בהתאם להוראות הדין ובהתאם למדיניות
פרטיות זו.  
יא) השימוש במידע:
1. החברה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע הנדרש לה לצורך מתן השירותים
המבוקשים על ידך לרבות לצורך הטיפול בהזמנות לרכישת המוצרים. החברה תהיה רשאית
להתיר את הגישה למידע במאגרי המידע ו/או להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו
בהתאם לסוג השירותים ו/או ההזמנות כאמור, וכן לצורך תפעול, פיתוח ושיפור האתר
והשירותים בו. כמו כן, תהיה רשאית החברה לעשות שימוש במידע כדי לפנות אליך בכל
אחד מאמצעי ההתקשרות אשר נמסרו על ידך באתר, לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי
דיוור ישיר על מנת להציע לך כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר יסבור השירות כי יוכל
להתאים ו/או לעניין אותך בהתאם לפילוח המידע המצוי אצלו אודותיך ו/או כל שירות ו/או
מוצר ו/או מידע אחר בהתאם לשיקול דעתו. השירות יהיה רשאי לפנות אליך בעצמו ו/או
באמצעות מי מטעמו וכן להעביר את המידע לצדדים שלישיים כלשהם על מנת שיוכלו לפנות
אליך ולהציע לך שירותים ו/או מוצרים נוספים כאמור.
2. הינך רשאי בכל עת לפנות לשירות ולבקש שלא לקבל הצעות לשירותים ו/או מוצרים נוספים
מעבר לפעולות ו/או לרכישות שביצעת באתר.
יב) משלוח חומר פרסומי:
1. במידה ותאשר משלוח חומר פרסומי מהאתר, החברה תהיה רשאית לשלוח אליך כל מידע
פרסומי ו/או שיווקי שלה ו/או של צדדים שלישיים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, תוך
שימוש בכל אחד מאמצעי התקשורת האלקטרונית שנמסרו לה על ידך בעת השימוש באתר
או במועד מאוחר יותר, לרבות הודעות בדואר אלקטרוני ובהודעות SMS ..
2. במידה ואישרת משלוח חומר פרסומי ואינך מעוניין בקבלת המידע הפרסומי, או הינך מעוניין
כי יישלח אליך רק לאחד או יותר מאמצעי התקשורת, פנה בכתב ישירות לכתובת המייל של
האתר שצוינה בסעיף א(4) לעיל.
יג) איסוף מידע לצרכים סטטיסטיים:
1. החברה אוספת ומנתחת מידע על היקף השימוש באתר, תדירות השימוש בו, מקורות הגישה
של המשתמשים באתר וכו’. לצורך כך, משתמשת החברה בכלים שונים העומדים לרשותה,

המסייעים לה לנטר את דפוסי הפעילות באתר, את מידת השימוש בתכנים ובשירותים
השונים באתר ואת רכישת המוצרים באתר. עיבוד המידע נועד לצורכי בקרה, מחקר,
תחזוקה, הגנה ושיפור השירותים הניתנים באתר, והוא אינו מזהה אותך באופן אישי.
יד) הגבלת אחריות:
1. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד,
שיגרם לגולשת ו/או לכל לקוחה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר,
שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח
שיגרמו מכל סיבה שהיא.
2.  תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר,
חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.טעות קולמוס לא תחייב את החברה.
3. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו
ישיר ו/או נזק תוצאתי.
4. החברה לא תשא באחריות בגין שיבושים באספקת ההזמנה, שיבושים ותקלות באתר, שביתות,
וכיוצא בזאת, אשר יגרמו לנזק מסוים לרבות דחיית אספקה.
5. החברה אינה חבה כל אחריות בגין המוצרים המפורסמים באתר, והאחריות מכל סוג שהיא בגין
המוצרים שמורה ליצרן/ למשווק בהתאם להוראות הכתובות על החבילה. כמו כן, החברה אינה
אחראית וחבה בכל נזק שייגרם בגין המוצרים המפורסמים באתר בין אם ניתן לרכוש אותם
באתר ובין אם ניתן לרכוש אותם בעזרת קישור המפנה לאתר אינטרנט אחר.
6. המידע המוצג באתר הוא לידיעה בלבד, אינו מתיימר ולא נועד לשמש כאסמכתא תקפה לכל
עניין שהוא ולא תהא לו כל השלכה מעשית ו/או משפטית לצורך לכל הליך על פי כל דין.
7. החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שיגרם לך כתוצאה משימוש ו/או
הסתמכות על השירותים באתר או על המידע והתכנים המופיעים בו על ידי מי מהם, או על ידי
צדדים שלישיים.

טו') הגבלת השימוש באתר :
1. הגלישה באתר והעיון בו אינם דורשים הרשמה, והוא פתוח לכל גולש/ת.
2. החברה רשאית למנוע מכל גולש שימוש באתר לפי שיקול דעתה המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור
לעיל, החברה רשאית לחסום גישתו אליו בכל אחד מהמקרים הבאים:
1. אם בעת השארת פרטים באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים.
2. במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני
מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או
לעודד ביצועו של מעשה כזה.
3. אם הופרו תנאי שימוש אלה.
4. אם נעשה שימוש באתר במטרה להתחרות בחברה.

5. אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה שתמנע מאחרים לגלוש ולהשתמש באתר בכל דרך שהיא.

שינויים במדיניות הפרטיות:
1. החברה תהיה רשאית לשנות את הוראות מדיניות הפרטיות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה
הבלעדי, לרבות הוראות שעניינן שימוש במידע שמסרת.

ב) הגדרות:

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

  1. החברה: קאברמי אונליין בע”מ , ח.פ. 516145315 (להלן: “החברה”), היושבת בכתובת בן צבי 85, בניין פנורמה ת”א. טלפון: 03-6228811.
  2. האתר: אתר האינטרנט www.coverme.co.il.
  3. המזמין: משתמש שביצע הזמנה/רכישה באמצעות האתר.
  4. המוצרים: המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
  5. E-POST: יאפשר לכם לקבל חבילות לבתי עסק נבחרים הקרובים לאזור מגוריכם. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק יישלח אליכם מסרון (SMS) עם כתובת חנות האיסוף (עד 10 ימי עסקים).
  6. שליח עד הבית: משלוח ישיר לבית הלקוח באמצעות שליח (עד 5 ימי עסקים, ועד 7 ימי עסקים לישובים מרוחקים).
  7. זמן אספקת הסחורה: יום אספקת הסחורה הוא היום שבו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע״י המזמין.
  8. כתובת למשלוח דואר: הכתובת שציין המזמין ככתובת למשלוח הזמנות.
  9. המועד המבוקש לאספקת הסחורה: המועד שציין המזמין כמועד שבו הוא מעדיף שתסופק לו הסחורה.
  10. יום ביצוע ההזמנה: היום שבו אישרה חברת האשראי את העסקה אותה ביצע המזמין.
  11. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
  12. השימוש בלשון זכר ויחיד בתנאים אלה נעשה מטעמי נוחיות והוא מתייחס לשני המינים, לרבים, וכן לתאגידים ולגופים משפטיים אחרים באופן שווה.  

ג) ביצוע הזמנות דרך האתר:

  1. האתר משמש לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בו בני 18 ומעלה, בעלי תא דוא”ל ברשת האינטרנט בישראל ובעלי כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
  2. תנאי מוקדם לתוקף העסקה הוא קבלת אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגבייה.
  3. גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג עפ”י הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
  4. מחיר במוצר כולל מע”מ כשיעורו בחוק ביום ביצוע העסקה, אלא אם צוין מפורשות אחרת .
  5. במכירה רגילה מוצעת למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים הבאים :
    א.   החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש. המכירה הינה עד גמר המלאי.
    ב.    לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל”עגלת הקניות” ימשיך הקונה בעמוד “עגלת הקניות” ל”אישור קנייה”, ושם ימלא את פרטיו המלאים, ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.

ד)  מדיניות החלפת מוצר:

  1. החלפת מוצר באמצעות חשבונית תתאפשר תוך 14 ימים בלבד. החזר כספי יינתן כחוק תוך 7 ימי עסקים, מעל סכום קנייה של 50 ₪. החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה, לפי הנמוך מבניהם.
  2. הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
  3. החלפת פריט יהיה בשווה ערכו בעת ההחלפה.

ה) ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

  1. ככלל המזמין רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן:
    “החוק”) שפורסם באתר: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations.
  2. ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר. הביטול ייעשה אך ורק בהודעה שתישלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החברה, בכתובת שצוינה בסעיף א(4) לעיל.
  3. במקרה של ביטול העסקה, יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא יותר מ-100 ₪, בהתאם להוראות החוק.
  4. אם סופק המוצר למזמין, חלה על המזמין חובת החזרת המוצר אל החברה עצמה. המזמין יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
  5. המזמין יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח, זאת במידה שהמוצר כבר נשלח למזמין .
  6. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
    א.    נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
    ב.    במקרה של כוח עליון כהגדרתו בחוק, אשר ימנע את המשך הביצוע התקין של המכירה .
    ג.     הודעה על ביטול המכירה תימסר למזמין בטלפון ו/או בדוא”ל לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
    ד.    במקרה שהמוצר אזל מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החברה לבטל את המכירה ו/או
    להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
  7. מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה מפורטים בחוק באתר:
     http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

ו)  אספקת המוצרים:

  1. החברה תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי המזמין בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת, ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
  2. החברה ו/או האתר לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
    א.    כוח עליון, לרבות מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע וכיו”ב.
    ב.     שביתה אצל החברות העוסקות בהובלת המוצרים.
  3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, ימים א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג. בנוסף, החברה שומרת לעצמה ימי טיפול ואריזה במשלוח טרם יציאתו ליעדו (עד שבעה ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה).
  4. מרגע קבלת הודעת ה-SMS מחברת השליחויות, ייספרו ימי העסקים המצוינים לעיל.
  5. החברה תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים בזמן המינימלי ללקוח, ותעמוד לרשותו בסיוע ובאיתור החבילה במקרים חריגים.  

ז) דמי משלוח:

  1. דמי המשלוח ב”משלוח רגיל”, כלולים  במחיר המוצר. אם ברצון הלקוח לשדרג את סוג המשלוח, הוא יציין זאת בעמוד “עגלת הקניות”, שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, ומחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.
  2. במכירה בתשלומים, רשאית החברה ו/או האתר לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

ח) זכויות יוצרים:

  1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב המוצרים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב המוצרים, תמונות המוצרים וכיו”ב, בלא קבלת רשות החברה מראש ובכתב.
  3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמת הנהלת האתר מראש ובכתב.
  4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמת הנהלת האתר מראש ובכתב, ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
  5. השם  coverme וכן כתובת האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לאו), הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
  6. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, יהיו סימני מסחר אלה רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
  7. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.
  8. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
  9. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה אחרת.
  10. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם, ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

ט) מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר:

החברה מכירה בחשיבות השמירה על פרטיותם של המשתמשים באתר האינטרנט אותו היא מפעילה ומנהלת (“האתר”). השימוש שלך באתר ו/או רישומך לשירותים באתר ו/או ביצוע רכישה על ידך באתר מהווים את הסכמתך לכל שימוש אשר ייעשה במידע שייאסף אודותיך כמפורט בתנאי מדיניות הפרטיות להלן.

י) מאגרי מידע:

המידע אשר תמסור בעת הרכישה באתר, וכן כל מידע אשר ייאסף אודותיך בקשר להזמנות שביצעת ו/או למוצרים שרכשת ו/או כל שימוש אחר שנעשה על ידך באתר, יישמרו במאגרי המידע של השירות. השירות יעשה שימוש במידע בהתאם להוראות הדין ובהתאם למדיניות פרטיות זו.  

יא) השימוש במידע:

  1. החברה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע הנדרש לה לצורך מתן השירותים המבוקשים על ידך לרבות לצורך הטיפול בהזמנות לרכישת המוצרים. החברה תהיה רשאית להתיר את הגישה למידע במאגרי המידע ו/או להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו בהתאם לסוג השירותים ו/או ההזמנות כאמור, וכן לצורך תפעול, פיתוח ושיפור האתר והשירותים בו. כמו כן, תהיה רשאית החברה לעשות שימוש במידע כדי לפנות אליך בכל אחד מאמצעי ההתקשרות אשר נמסרו על ידך באתר, לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר על מנת להציע לך כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר יסבור השירות כי יוכל להתאים ו/או לעניין אותך בהתאם לפילוח המידע המצוי אצלו אודותיך ו/או כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע אחר בהתאם לשיקול דעתו. השירות יהיה רשאי לפנות אליך בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו וכן להעביר את המידע לצדדים שלישיים כלשהם על מנת שיוכלו לפנות אליך ולהציע לך שירותים ו/או מוצרים נוספים כאמור.
  2. הינך רשאי בכל עת לפנות לשירות ולבקש שלא לקבל הצעות לשירותים ו/או מוצרים נוספים מעבר לפעולות ו/או לרכישות שביצעת באתר.

יב) משלוח חומר פרסומי:

  1. במידה ותאשר משלוח חומר פרסומי מהאתר, החברה תהיה רשאית לשלוח אליך כל מידע פרסומי ו/או שיווקי שלה ו/או של צדדים שלישיים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, תוך שימוש בכל אחד מאמצעי התקשורת האלקטרונית שנמסרו לה על ידך בעת השימוש באתר או במועד מאוחר יותר, לרבות הודעות בדואר אלקטרוני ובהודעות SMS.
  2. במידה ואישרת משלוח חומר פרסומי ואינך מעוניין בקבלת המידע הפרסומי, או הינך מעוניין כי יישלח אליך רק לאחד או יותר מאמצעי התקשורת, פנה בכתב ישירות לכתובת המייל של האתר שצוינה בסעיף א(4) לעיל.

יג) איסוף מידע לצרכים סטטיסטיים:

החברה אוספת ומנתחת מידע על היקף השימוש באתר, תדירות השימוש בו, מקורות הגישה של המשתמשים באתר וכו’. לצורך כך, משתמשת החברה בכלים שונים העומדים לרשותה, המסייעים לה לנטר את דפוסי הפעילות באתר, את מידת השימוש בתכנים ובשירותים השונים באתר ואת רכישת המוצרים באתר. עיבוד המידע נועד לצורכי בקרה, מחקר, תחזוקה, הגנה ושיפור השירותים הניתנים באתר, והוא אינו מזהה אותך באופן אישי.

יד) שינויים במדיניות הפרטיות:

החברה תהיה רשאית לשנות את הוראות מדיניות הפרטיות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לרבות הוראות שעניינן שימוש במידע שמסרת.  

טו) מדיניות לגבי ביטולים, שינויים והחזרים ברכישת בגדי ים:

המשתמש מתבקש לקרוא האמור בפרק זה בעיון ולבדוק בקפידה את המידות המתאימות לו על פי טבלת המידות המפורסמת באתר, בשים לב להוראות הדין ביחס למדיניות ההחזרות של פרטי הלבשה תחתונה.

מדיניות החזרת המוצרים המתוארת להלן הינה בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולתקנותיו, בשים לב לאמור בהם ביחס למדיניות ההחזרות של פרטי הלבשה תחתונה וכן בהתאם להוראות הדין הרלבנטיות, לרבות הוראות משרד הבריאות.

להלן פירוט מדיניות ביטול ההזמנה ו/או החזרת מוצרים ותנאיהם:

ביטול עסקת הרכישה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: _03-6228811_ בנסיבות כאמור המשתמש יזוכה בסכום הרכישה כולל דמי המשלוח, בניכוי 5% מערך הקנייה או סך של 100 ₪ – הנמוך מביניהם, בגין העסקה.

במקרה של ביטול עסקת הרכישה מכל סיבה שהיא לאחר שנשלח המוצר אל המשתמש, בתנאי שאריזתו לא נפתחה, הוא יהא רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לחנות הדגל ובמקרה כאמור מסכום ההחזר ינוכו דמי משלוח ובנוסף מכל החזרה ינוכו 5% מערך הקנייה או סך של 100 ₪ – הנמוך מביניהם.

זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק – לכרטיס האשראי/ חשבון PAYPAL, בו בוצעה ההזמנה בלבד ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

בהנחיית משרד הבריאות: חלקים תחתונים של בגדי ים (כולל בגד ים שלם) – אינם ניתנים להחזרה.

חלקים עליונים של בגדי ים ניתנים להחלפה/החזרה, בתנאי שהפריט תקין ולא נעשה בו כל שימוש – אך לא ניתן לקבל בעבורם זיכוי כספי – אלא פריט זהה לאחר החלפת המידה ו/או קרדיט לשימוש באתר בסכום אשר שולם על ידי המשתמש בעת הרכישה בניכוי דמי משלוח ששולמו על ידי המשתמש. למען הסר כל ספק, ביחס למוצר חלופי “הנרכש” במסגרת ההחלפה יחייב התמחור בחנות שכאמור אינו זהה לתמחור באתר.

ביחס לפריטים שאינם חלקים עליונים או תחתונים של בגדי הים, המשתמש יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה ביחס לפריט הניתן לביטול, שלא עקב פגם ו/או אי התאמה ו/או במקרה של החלפת המידה, לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו, ובנוסף מכל החזרה ינוכו 5% מערך הקנייה או סך של 100 ₪ – הנמוך מביניהם.

ביטול עסקה (ביחס לפריטים הניתנים לביטול) ו/או החלפת מידה של חלקים עליונים של בגדי הים ו/או השבתם כנגד קרדיט לשימוש לחנות האתר , יבוצעו באמצעות משלוח פריט לכתובתה של מפעילת האתר כאמור ברישא תקנון זה, בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנהוגה בקאברמי, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שהפריט תקין ולא נעשה בו כל שימוש.

כאמור הזיכוי או קרדיט לשימוש (לפי העניין) יינתן בתנאי שהמוצר שסופק יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התוויות עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, המשתמש לא יהא זכאי לזיכוי כלשהו (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי- קרדיט).

ניתן להחזיר את המוצר הניתן להחזרה בהתאם לתקנון זה ועל פי הדין – כל עוד לא נעשה בו שימוש כזה או אחר, באריזתו המקורית – תוך 14 ימים מקבלתו. מפעילת האתר תהא בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט בנוגע למצב הסחורה המוחזרת. פריטים ומוצרים אשר יגיעו לאחר שימוש כלשהו ו/או סממנים לשימוש כאמור, כגון עם ריח של בושם ו/או תחליב גוף ו/או תכשיר אחר, סימני איפור ו/או כל פגם/לכלוך ו/או אחר, לא ניתן יהיה להחזירם ולא יזכו את המשתמש בסכום הרכישה- הכל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של מפעילת האתר.

מובהר ומודגש כי פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה, ניתנים להחזרה/החלפה תוך 48 שעות מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן. למען הסר כל ספק האמור לעיל כפוף ליתר הוראות תקנון זה בדבר הביטולים וההחזרות, לרבות היעדר אפשרות להחזיר חלקים תחתונים של בגדי הים על פי הוראה של משרד הבריאות.

לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

טו) מדיניות ביטולים ברכישת כרטיסים לאירועים / כנסים / מופעים::

  1. לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר, יישלח לרוכש לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר בעת ביצוע העסקה, מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש לפי חוק הגנת הצרכן, התשמא-1981 (להלן בהתאמה: “מסמך פרטי העסקהו-“חוק הגנת הצרכן“).

  2. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה שביצע בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, והכל כמפורט להלן:

    1. רוכש רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, ועד 7 ימי עסקים לפני מועד האירוע שבגינו התבצעה העסקה;

    2. ביטול עסקה עלידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ועד 7 ימי עסקים לפני מועד האירוע שבגינו התבצעה העסקה – ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין בעלת האתר (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). בעלת האתר ו/או מי מטעמה תהא רשאית לבקש מהרוכש להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש;

    3. בביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה או הפרה אחרת של תנאי העסקה – תהא בעלת האתר רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הכרטיס או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם;

    4. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.

  3. למען הסר ספק, לא ניתן לבטל עסקה עבור מופע ב-7 ימי העסקים שקודמים למופע

  4. ביטול עסקה כאמור ניתן לבצע באמצעות שליחת הודעה על ביטול עסקה באחת מהדרכים הבאות (להלן: “הודעת ביטול“):

    1. במשלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת [email protected] ;

    2. במוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-6228811, בזמני הפעילות המפורטים באתר;

  5. בהודעת הביטול, יציין הלקוח את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).

  6. לאחר ביטול עסקה שנעשה כדין, יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של הסכום ששילם, בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול במשרדי בעלת האתר, בניכוי דמי ביטול כמפורט לעיל.

  7. אובדן כרטיס הכניסה לא יזכה את בעליו בהחזר כספי או לחילופין באפשרות כניסה למופע.

  8. לעניין זה, יודגש למען הסר ספק, כי בקשה לשינוי תאריך ו/או שינוי מקום ישיבה ו/או עמידה ו/או מופע עי המזמין, תחשב כבקשה לביטול ההזמנה המקורית ופתיחת הזמנה חדשה. ביטול ההזמנה המקורית תעשה רק בהתאם לתנאים שפורטו לעיל.

  9. בעלת האתר תהיה רשאית לבטל כל עסקה שנעשתה אם יש לה יסוד סביר להניח כי זאת נעשתה תוך כדי הטעיה ו/או שימוש לרעה ו/או ניצול ו/או בזדון ו/או לשם פגיעה בבעלת האתר ו/או בכל מאן דהוא ו/או בנסיון לכל אחד מאלה ו/או בכל אופן אחר הנוגד את התקנון ו/או את הדין ו/או בכל אופן העלול לגרום לנזק מכל מין וסוג שהוא לבעלת האתר ו/או לכל מאן דהוא. ביטלה בעלת האתר עסקה כאמור, תודיע למשתמש על ביטול העסקה ו/או על אי ביצועה כלל.

  10. בעלת האתר תהיה רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, בין היתר, במקרים הבאים:

    1. במקרה שנפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר הכרטיס ובין אם בתיאורו, לא תחייב טעות זאת את בעלת האתר.

    2. אם חלה טעות בהדפסה ו/או בפרטי הכרטיס ו/או בתנאי המכירה ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים על ידי המשתמש.

    3. אם ארעה תקלה בתקשורת אשר גרמה לשיבוש כלשהו בביצוע העסקה.

    4. במקרה של אירוע כוח עליון המונע את המשך המכירה ו/או את המשך ביצוע ההזמנה באתר ו/או את אספקת הכרטיסים.

    5. אם יתברר לבעלת האתר כי העסקה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או צד גכלשהו ו/או שהמשתמש ו/או צד גכלשהו מתכוונים לבצע פעילות בלתי חוקית במהלך ביצוע העסקה, בעלת האתר תהיה רשאית למנוע מהמשתמש לבצע את העסקה.

    6. אם יש לבעלת האתר יסוד סביר להניח כי זאת נעשתה תוך כדי הטעיה ו/או שימוש לרעה ו/או ניצול ו/או בזדון ו/או לשם פגיעה בבעלת האתר ו/או בכל מאן דהוא ו/או בניסיון לכל אחד מאלה ו/או בכל אופן אחר הנוגד את התקנון ו/או את הדין ו/או בכל אופן העלול לגרום לנזק מכל מין וסוג שהוא לבעלת האתר ו/או לכל מאן דהוא.

    7. בכל אחד מהמקרים המצוינים לעיל, בעלת האתר תודיע למשתמש על ביטול העסקה ו/או על אי ביצועה כלל, וזכאות המשתמש לקבלת החזר תהיה בכפוף ובהתאם להוראות הדין.

  11. במידה ובוטל המופע שאליו רכש הרוכש כרטיסים באמצעות האתר מכל סיבה שהיא, יהא מחזיק הכרטיס זכאי לקבל החזר בגובה התשלום ששילם בגין מחיר הכרטיס לבעלת האתר.

  12. במידה ומועד המופע יידחה למועד אחר יהא הכרטיס שבידי המחזיק תקף למועד המופע החדש בכפוף להודעה שתימסר עי בעלת האתר, ובהסכמתו של מחזיק הכרטיס. ככל ומחזיק הכרטיס לא יהיה מעוניין במועד החדש, הוא יהיה רשאי לבטל את העסקה לקבל החזר בגובה התשלום ששילם בגין מחיר הכרטיס.

דילוג לתוכן